Precyzyjnie i po męsku. Case study wdrożenia Comarch e-Sklep w Fidelity Watch
cze 23, 2025Czysty minimalizm jest bardzo pożądany w projektach wyglądu sklepów internetowych – w końcu to towary powinny grać w nich główną rolę. Co jednak w przypadku, gdy nie pasuje on do wizerunku firmy? Dla Fidelity Watch, przemodelowaliśmy szablon Topaz w stylu klasycznego klubu gentlemanów, aby tworzył idealne tło dla towarów prestiżowych.
O kliencie: Fidelity Watch
Fidelity Watch to poznańska firma specjalizująca się w sprzedaży nowych oraz używanych zegarków luksusowych. Oprócz współczesnych egzemplarzy takich marek jak Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet oferuje także zegarki vintage datowane nawet na lata 40. i 50. ubiegłego wieku.
Tak specjalna oferta wymagała szczególnej prezentacji.
Założenie 1. Klasycznie i po męsku.
Sklep miał oddawać styl nienachalnej męskiej elegancji – postawiliśmy więc na klasyczną czerń, brąz i dyskretne akcenty starego złota. Na tym tle świetnie prezentują się stylizowane zdjęcia, które odbiegając od standardowego kanonu „czystego tła” świetnie prezentują charakter prezentowanych towarów.
Wymagało to przebudowy całego stylu, ponieważ żaden ze standardowych schematów kolorystycznych nie uwzględnia czarnego tła jako bazy.
Po dopasowaniu kolorystycznym wprowadziliśmy jeszcze kilka drobnych korekt w samym szablonie, aby poukrywać zbędne elementy czy dopasować układ do różnych rozdzielczości ekranu (rozbudowane menu).
Założenie 2. Dobry kontakt to podstawa.
Oprócz sprzedaży zegarków firma Fidelity Watch świadczy także usługi doradztwa w zakupie, naprawy oraz skupu zegarków wyjątkowych – każda z tych gałęzi wymaga transparentności w komunikacji i precyzyjności zbieranych informacji.
Na życzenie klienta, w menu sklepu umieściliśmy, oprócz klasycznego przycisku „Kontakt” czy rozwijanych kategorii, odnośniki do formularzy zaprojektowanych przez Fidelity Watch dla każdego z trzech typów zgłoszeń. Zbierane w nich informacje są przekazywane odpowiednio sformatowaną i zatytułowaną wiadomością e-mail.
Ta zmiana wymagała już modyfikacji po stronie HTML/liquid szablonu wysyłanej ze sklepu wiadomości e-mail oraz przygotowania kodu dla formatek (otrzymane projekty formularzy wymagały przepisania na kod kompatybilny z silnikiem e-Sklepu i skryptami), jednak dzięki takiemu podziałowi klientom łatwiej sprecyzować swoje oczekiwania, a odpowiednie osoby z obsługi sklepu otrzymują dokładne i pełne informacje w sprawie umawianej usługi.
3. Dobra współpraca jak wisienka na torcie
W wypadku tego wdrożenia mieliśmy przyjemność pracować z dobrze przygotowanym klientem. Fidelity Watch wiedziało dokładnie czego potrzebuje - po naszej stronie było zapewnienie realizacji tej potrzeby i służenie radą oraz sugestią, jeśli zauważyliśmy taką konieczność. Należy tutaj dodać, że efekt końcowy to ogromna zasługa pracy samej firmy – zdjęcia produktów zostały przygotowane w jednolity sposób i tych samych proporcjach, co znacząco wpływa na odbiór całości. Dobrze zorganizowany asortyment, przejrzyste grupy towarowe i menu podnoszą ogólną jakość prezentacji sklepu. Dodatkowo na stronie głównej znalazł się estetyczny baner, który już od pierwszego kontaktu przyciąga uwagę i buduje profesjonalny wizerunek marki
Klasyczna elegancja robi wrażenie – nie tylko na klientach.
Na koniec, chcielibyśmy zwrócić uwagę, że nasza modyfikacja sklepu fwatch.pl została ciepło przyjęta nie tylko przez naszego klienta, ale także została przedstawiona jako przykład ciekawej modyfikacji szablonu podczas cyklu webinarów Comarch „Handel nowej generacji”. Dziękujemy za to wyróżnienie.
Jeśli Tobie również marzy się szablon Comarch e-Sklep dopasowany do indywidualnego stylu Twojej marki – skontaktuj się z nami.
Zamów dedykowany szablon do Comarch e-Sklep