Loading...

Comarch e-Sklep B2B - sprzedaż do klientów biznesowych

Comarch e-Sklep w modelu B2B to profesjonalne narzędzie do handlu z klientami biznesowymi. Dzięki ścisłej integracji z Comarch ERP XL, Optima oraz Altum nie musisz tworzyć duplikatów baz towarowych ani kontrahentów i martwić się przepływem dokumentów. Wszystko działa w jednym, spójnym ekosystemie, który możesz dodatkowo rozszerzyć o inne narzędzia Comarch wspomagające obsługę magazynów, wysyłkę czy obieg dokumentów.

Kluczowe funkcjonalności sklepu B2B

1

Wielokoszykowość

Jeśli Twoi klienci posiadają liczne filie lub mają podzielony budżet na konkretne działy, obsługa wielu koszyków pozwala im odpowiednio rozplanować zakupy. W Comarch e-Sklep masz możliwość zarówno przypisania wielu kont zakupowych do jednej firmy i obsługę kliku firm przez jednego użytkownika.

Według ekspertów marketingu jest to nie tylko odpowiedź na to, jak zwiększyć sprzedaż hurtową w swoim sklepie internetowym, ale też jak zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku e-handlu B2B

2

Automatyzacja powtarzalnych zamówień

Klienci powracający z podobnymi zamówieniami z pewnością docenią możliwość przygotowania przez pracownika sklepu oferty sprzedaży na powtarzające się produkty, a dzięki opcji ponownego wykorzystania listy produktów z wcześniejszego zamówienia nie tracą oni czasu na ponowne przeszukiwanie kartotek.

3

Konfiguracja produktu

Dla firm sprzedających towary wykonywane na zamówienie lub składające się z wielu modyfikowanych elementów szczególnie cenna będzie możliwość sprecyzowania takiego towaru już na etapie składania zamówienia. Klient za pośrednictwem e-Sklepu samodzielnie skonfiguruje towar pod własne potrzeby, dodatkowo, przy każdej modyfikacji będzie miał możliwość podglądu aktualnej ceny towaru.

4

Responsywność

Nawet klientom biznesowym zdarza się robić zakupy w biegu. Responsywny szablon Comarch e-Sklep Szafir umożliwia wygodne zakupy na urządzeniu mobilnym z zachowaniem pełnej funkcjonalności. Nasz zespół pomoże Ci tak dopasować wygląd sklepu, alby jak najlepiej odzwierciedlał charakter Twojej działalności.

Profesjonalna obsługa klientów

Sklep Comarch pozwala na bardzo indywidualną obsługę wybranych klientów. Możesz im udostępnić spersonalizowany feed produktowy, czyli udostępnić szczególną ofertę sklepu wybranym kontrahentom; przydzielać specjalne rabaty,kredyty kupieckie czy limity zakupowe ustalone z poziomu systemu ERP. O wszystkich korzyściach klient jest informowany w specjalnym panelu po zalogowaniu.

Strefa Klienta Biznesowego

Strefa Klienta jest specjalnym obszarem sklepu, gdzie ma on dostęp do:

  • wszystkich wystawionych dokumentów sprzedażowych,
  • historii zamówień, zapytań ofertowych i ofert sprzedawcy,
  • aktualnych koszyków i list zakupów,
  • informacji o przyznanych rabatach, obowiązujących promocjach,
  • powiadomień o ewentualnych zaległościach oraz informacji o limicie kredytowym,
  • danych kontaktowych opiekuna klienta (jeśli został przypisany),

W panelu klient zarządza także użytkownikami, którzy mogą składać zapytania ofertowe i zamówienia w jego imieniu.

Sklep otwarty dla klientów indywidualych

W modelu B2B możesz udostępniać katalog produktów wyłącznie klientom zalogowanym, jednak jeśli taki jest Twój model biznesowy możesz też z pomocą tego samego e-Sklepu prowadzić otwartą sprzedaż klientom indywidualnym lub udostępnić ofertę bez ujawniania cen. Wszystko dzięki precyzyjnie określonym grupom odbiorców

Prowadząc sprzedaż do klientów międzynarodowych możesz skorzystać z jednej z 4 wbudowanych wersji interfejsu w języku polskim, angielskim, niemieckim albo francuskim, lub samodzielnie przygotować do 32 dodatkowych tłumaczeń.

Jeszcze więcej możliwości dzięki zewnętrznym integracjom

Podstawowe funkcjonalności sklepu internetowego można znacząco rozszerzyć poprzez szeroki wachlarz integracji. Comarch e-Sklep pozwala na

  • połączenia z wieloma systemami płatności internetowych (polskimi i międzynarodowymi)
  • umożliwienie płatności ratalnej i leasingu
  • korzystanie z usług różnych przewoźników
  • sprzedaż na marketplace i portalach aukcyjnych
  • prezentowanie produktów w porównywarkach cen

E-Sklep Comarch oferuje także integracje z narzędziami marketingowymi do mailingu, CRM, czy analitycznymi. Dzięki połączeniu sklepu online z Baselinkerem zyskasz dodatkowy zakres możliwości.

Wdrożenia Comarch e-Sklep B2B

Od wielu lat specjalizujemy się we wdrożeniach produktów Comarch i możemy śmiało stwierdzić, że nie mają one przed nami tajemnic. Wdrażamy sklepy internetowe tak, aby wydobyć z nich pełnię korzyści dla Twojej firmy. Już dziś załóż z nami własny sklep internetowy. Stałym klientom oferujemy pakiety wdrożeniowe w specjalnych cenach. - z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

FUNKCJONALNOŚĆ STANDARD B2B
Języki w sklepie Obsługa czterech podstawowych języków (polski, angielski, niemiecki, francuski) Możliwość dodania i obsługi dowolnej ilości języków używanych w sklepie
Waluty w sklepie Obsługa jednej waluty systemowej Możliwość obsługi wielu walut skonfigurowanych i przesłanych z systemu ERP
Rachunki Bankowe dla walut Obsługa jednego konta bankowego dla waluty systemowej Możliwość powiązania wielu kont bankowych ze wszystkimi aktywnymi walutami przesłanymi z systemu ERP
Powiązanie walut z językami Brak tak
Konta Administratorów Obsługa czterech podstawowych kont administratorów (administrator, sprzedawca, webmaster) Możliwość dowolnego definiowania dodatkowych kont administratorów oraz modyfikowania ich uprawnień
Certyfikat Rapid SSL
Panel Administracyjny, Interfejs Sklepu
Certyfikat dodatkowo płatny Ceryfikat bezpłatny dla pierwszego sklepu
Ceny w netto – zamówienie Brak tak
Ceny w netto – klient niezalogowany Brak tak
Wyświetlanie ceny po rabacie Brak tak
Indywidualne cenniki Brak Możliwość przypisania kontrahentom indywidualnych cenników skonfigurowanych i przesłanych z systemu Comarch ERP
Sprzedaż zagraniczna Brak Obsługa sprzedaży wewnątrz- i pozaunijnej
Wiele koszyków Brak Możliwość tworzenia wielu koszyków i przełączania się między nimi
Wiele loginów per firma Brak tak
Stany magazynowe – partie dostawy Brak Wyświetlanie stanów magazynowych z podziałem na cechy towarów (wybrane na dokumencie przychodu w systemie ERP) np. piłka czerwona – 5 szt.
Comarch e-Sklep Sync** Brak tak
Import kontrahentów z systemu ERP Brak tak
Indywidualne formy płatności dla Kontrahentów Brak tak

Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w polityce prywatności.

Góra