Regulamin Usługi Wdrożenia Rozwiązań e-commerce
Niniejszy regulamin zwany dalej „Regulaminem” określa zasady, zakres i warunki świadczenia Usługi Wdrożenie Rozwiązań Comarch e-Commerce przez JERZY RZANIAK "PROFISOFT" CENTRUM OPROGRAMOWANIA. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Floksowej 44, Numer NIP: 7810010560 (zwany dalej Usługodawcą lub Profisoft).
- §1. Definicje
- §2. Warunki świadczenia Usługi Wdrożenie Comarch e-Sklep
- §3. Wynagrodzenie
- §4. Bezpieczeństwo danych powierzonych Profisoft w związku ze świadczeniem Usługi Wdrożenie Comarch e-Sklep
- §5. Odpowiedzialność
- §6. Reklamacje
- §7. Postanowienia dotyczące Klientów – Konsumentów
- §8. Postanowienia końcowe
- Pliki do pobrania / Załączniki
§1 Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
- Regulamin Usługi Wdrożenia Rozwiązań e-Commerce (Regulamin) – regulamin określający zasady i zakres świadczenia Usługi Wdrożenie Rozwiązań e-Commerce.
- Klient – prowadząca działalność gospodarczą osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca działalność gospodarczą, która zawarła umowę na świadczenie Usługi.
- Konsument - Klient prowadzący działalność gospodarczą, który dokonując zawarcia umowy o świadczenie Usługi przez Profisoft dokonuje transakcji, która uznana zostanie za niezawodową.
- Usługa Wdrożenie Rozwiązań e-Commerce (Usługa) – usługa świadczona drogą elektroniczną na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w zakresie określonym Zakresie Usługi adekwatnym do wybranego przez Klienta Pakietu.
- Zakres Usługi Wdrożenie Rozwiązań e-Commerce (Zakres Usługi) załącznik zawierający informacje określające zakres prac do wykonania przez Usługodawcę w ramach Usługi adekwatny do wybranego przez Klienta Pakietu.
- Pakiety – określenie ułatwiające identyfikację wybranej przez Klienta konfiguracji Zakresu Usługi oraz wybranego do wdrożenia oprogramowania.
- Umowa na świadczenie Usługi Wdrożenie Rozwiązań e-Commerce (Umowa) – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą i Klientem w momencie akceptacji przez Klienta w drodze korespondencji mailowej przesłanej przez przedstawiciela Usługodawcy oferty obejmującej wykonanie prac konfiguracyjnych w zakresie określonym przez Zakres Usługi
- Godziny robocze – godziny od 8:00 do 16:00 w Dniach Roboczych.
- Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§2 Warunki świadczenia Usługi
- Świadczenie Usługi wymaga uprzedniego zawarcia z Usługodawcą Umowy o świadczenie Usługi oraz akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Usługa jest świadczona w zakresie określonym w Zakresie Usługi w Godzinach i Dniach roboczych.
- Zawarcie Umowy na świadczenie następuje w momencie akceptacji przez Klienta w drodze korespondencji mailowej przesłanej przez przedstawiciela Usługodawcy oferty na wykonanie Usługi w zakresie opisanym w załączniku 1. Zakres Usługi.
- Po zawarciu Umowy na świadczenie Usługi Klientowi zostają przekazane w drodze korespondencji mailowej informacje potrzebne do dokonania płatności za Usługę.
- Po dokonaniu płatności za Usługę Usługodawca przystępuje do realizacji Usługi zgodnie z terminem realizacji ustalonym przez strony w drodze korespondencji elektronicznej.
- Umowa na świadczenie Usługi jest zawarta na czas wykonania Usługi.
- Klient zobowiązuje się zapewnić odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający wiedzę oraz informacje niezbędne do realizacji Umowy oraz ich obecność w czasie ustalonym przez strony jako termin realizacji Usługi.
- Klient zobowiązuje się także do:
- przygotowania i udostępnienia Usługodawcy informacji i dokumentów niezbędnych do wykonania Umowy w terminach wskazanych przez Usługobiorcę;
- zapewnienia dostępu do Panelu Administracyjnego wdrażanego oprogramowania;
- współpracy w realizacji Umowy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za treść i wartość merytoryczną wszelkich dokumentów i specyfikacji przygotowanych oraz przekazanych Usługobiorcy przez swoich pracowników lub przez zaangażowane podmioty trzecie.
- W celu skorzystania z Usługi w ramach Panietu wdrożenia Comarch e-Sklep lub Comarch e-Sale, Klient powinien posiadać umowę w zakresie świadczenia Usługi abonamentowej Comarch e-Sklep lub Comarch e-Sale i uregulowane w terminie płatności wobec Comarch S.A.
§3 Wynagrodzenie
- Klient jest zobowiązany do zapłaty z góry za zakup Usługi za pośrednictwem uzgodnionego przez strony systemu płatności.
- W przypadku braku zapłaty wynagrodzenia Usługodawca ma prawo nie rozpoczynać świadczenia Usługi na rzecz Klienta, do czasu uregulowania należności.
§4 Bezpieczeństwo danych powierzonych Profisoft w związku ze świadczeniem Usługi
- Dane wprowadzone przez Klienta do Usługi są własnością Klienta, który jest ich Administratorem lub Podmiotem powierzającym.
- Wszystkie dane wprowadzone do Usługi będą przechowywane przez Usługodawcę zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(dalej RODO).
- Usługodawca zobowiązuje się, że będzie wykorzystywał dane wprowadzone przez Klienta do Usługi wyłącznie w celu realizacji Usługi oraz w celu prowadzenia testów prawidłowości jej działania.
- Wszystkie dane przechowywane przez Usługodawcę będą chronione, zabezpieczone przed ingerencją z zewnątrz oraz przed nieuprawnionym dostępem wewnętrznym (tj. przed dostępem nieuprawnionych pracowników Profisoft).
- Usługodawca podejmie właściwe i proporcjonalne środki techniczne i organizacyjne określone w Rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2018/151 z dnia 30.01.2018 r. w celu zarządzania ryzykiem na jakie narażone są systemy wykorzystywane do świadczenia usługi cyfrowej.
§5 Odpowiedzialność
- Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Klienta ze wszystkich tytułów wynikających z realizacji Usługi, w szczególności w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi, jak również z przepisów prawa, jest ograniczona do 50% wartości wynagrodzenia uiszczonego przez Klienta za wykonanie Usługi.
- Usługodawca nie ponosi w żadnym wypadku odpowiedzialności za szkody polegające na utracie przez Klienta korzyści, które uzyskałby, gdyby szkody nie wyrządzono.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
- ingerencją w Comarch e-Sklep przez osoby nieuprawnione,
- nieprawidłową obsługą Comarch e-Sklep
- błędną interpretacji wyników,
- nieznajomością przepisów prawa.
§6 Reklamacje
- Klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji co do wykonanych prac w ramach Usługi w terminie 10 dni roboczych od przekazania informacji o wykonaniu Usługi. Po upływie w/w terminu uznaje się że Usługa została wykonana w sposób prawidłowy.
- Zgłoszenia nieprawidłowego świadczenia Usługi można dokonać za pośrednictwem korespondencji mailowej.
- Usługodawca zobowiązany jest do reakcji na zgłoszone przez Klienta nieprawidłowości w terminie 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez Usługodawcę takiego zgłoszenia o ile inne umowy zawarte z klientem nie wskazują inaczej.
- Usługodawca nie jest związany terminem, o którym mowa w ust. 3, jeżeli nieprawidłowość w świadczeniu Usługi spowodowana została z przyczyn leżących po stronie Klienta.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości, wynikające z działań Klienta.
- Zapisy zawarte w niniejszym paragrafie nie dotyczą Klientów będących Konsumentami.
- Jeśli Klient objęty jest dodatkową umową gwarancyjną zawartą z Profisoft jest ona nadrzędna wobec postanowień niniejszego regulaminu.
§7 Postanowienia dotyczące Klientów – Konsumentów
- Klient będący Konsumentem oświadcza, że wyraża zgodę na wykonanie Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i został poinformowany, iż skutkuje to utratą prawa do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy na świadczenie Usługi.
- Usługodawca rozpatruje reklamacje zgłoszone przez Klienta będącego Konsumentem w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Klienta o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli w ciągu 14 dni Usługodawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta oznacza to uznanie żądania Klienta będącego Konsumentem za nieuzasadnione.
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Inspekcją Handlową przy Wielkopolskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Klient będący Konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
§8 Postanowienia Końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmian Regulaminu. Zmiany te obowiązują od chwili udostępnienia nowej wersji Regulaminu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Profisoft a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane właściwym sądom powszechnym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Profisoft a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Profisoft.
- Niniejszym Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2022
Pliki do pobrania / Załączniki