Czy mogę mieć ERP i e-Sklep u różnych Partnerów Comarch jednocześnie ?
Przy niewielkich sklepach internetowych bazujących na Comarch ERP XT czy Comarch ERP Optima jest to możliwe, jednak zdecydowanie tego nie polecamy. Musisz mieć świadomość że taki układ może znacząco wpłynąć na jakość współpracy
- skomplikowaniem komunikacji
- wydłużeniem czasu potrzebnego na wdrożenie
- utrudnieniem wprowadzania pilnych zmian
Przy wdrożeniach sklepów opartych na Comarch ERP XL ze względu na stopień skomplikowania systemu i operacji nie podejmujemy się tego typu współpracy. Jeśli posiadasz Comarch ERP XL i rozważasz wdrożenie e-Sklep zapytaj o nie swojego Partnera Comarch lub przenieś asystę do nas.
Tagi:
Decydując o wyglądzie e-sklepu możesz skorzystać w możliwości jakie daje darmowy, konfigurowalny szablon Topaz (lub nasz zmodyfikowany Profi-Topaz). Możesz też zlecić napisanie całego szablonu sklepu od zera, ma to jednak swoje konsekwencje takie jak koszt, czy konieczność stałego nadzoru nad spójnością.
Decydując się na oprogramowanie Comarch e-Sklep zobowiązujesz się przestrzegać warunków umowy abonamentowej na korzystanie z Comarch e-Sklep oraz Comarch ERP. Dodatkowo na czas wdrożenia obowiązuje Cię umowa, którą zawierasz z nami, a której przedmiotem jest usługa wdrożenia wybranego przez Ciebie rozwiązania e-commerce.
Jeśli brakuje Ci w e-Sklepie możliwości wyświetlania szczególnych danych z Twojego ERP jesteśmy w stanie napisać dla Ciebie rozwiązanie dedykowane zgodne z potrzebami Twojej Firmy
Potrzebujesz całościowego wdrożenia ERP i e-Sklepu? Jesteś we właściwym miejscu. Zajmujemy się zarówno wdrożeniami ERP jak i rozwiązaniami e-Commerce, więc możesz mieć pewność, że Twoją Firmą zaopiekują się doświadczeni wdrożeniowcy. Nie wahaj się i napisz do nas o wycenę wdrożenia zintegrowanego.
W Profisoft wierzymy, że każdy powinien zajmować się tym, na czym zna się najlepiej dlatego... nie zajmujemy się pozycjonowaniem. Możemy zamiast tego z czystym sumieniem polecić usługi naszego wieloletniego partnera: Sunrise System
Przed rozpoczęciem wdrożenia staramy się w wyczerpujący sposób poinformować Cię o zakresie, kosztach i harmonogramie prac, jeśli jednak w trakcie prowadzonych działań uznasz, że potrzebujesz więcej pomocy z naszej strony, przygotujemy oddzielny projekt rozszerzonej współpracy. Co do zasady nie modyfikujemy i nie zmniejszamy zakresu pakietu wdrożenia, masz natomiast prawo rozwiązać umowę na zasadach w niej opisanych.
Zanim zaczniesz sprzedawać w Internecie musisz mieć wykupioną licencję na wybrany typ sklepu oraz ERP. Jeśli zamierzasz korzystać z usług operatorów płatności i integracji z przewoźnikami miej też przygotowane umowy z nimi. Przygotuj też treści, które chcesz zamieścić na stronie, projekty bannerów i zdjęcia produktów. Możesz skorzystać pliku z wytycznymi, który dostaniesz od nas przed przystąpieniem do prac - wdrożenie będzie dzięki temu znacznie szybsze.
Nie, wykup wdrożenia nie jest obowiązkowy. Comarch e-Sklep możesz założyć samodzielnie w oparciu o dostępną dokumentację Comarch, jednak dla Twojej wygody przygotowaliśmy kilka pakietów wdrożeniowych w mniejszym lub większym stopniu odciążających Ciebie lub Twój dział IT
Jest to czas przeznaczony na prace konfiguracyjne w Comarch e-Sklep/e-Sale i ERP, które wykonujesz samodzielnie przy wsparciu telefonicznym naszego specjalisty (na przykład ze względu na wykorzystanie danych bankowych, poufnych itp) oraz wsparcie merytoryczne w trakcie prac wdrożeniowych (uzupełnienie brakujących informacji).
Dokument zawiera wykaz treści, które należy przygotować przed rozpoczęciem wdrożenia w tym tekstów i grafik (z wskazaniami technicznymi) oraz ogólną, przygotowawczą, listę kontrolną.