Loading...

Czy do prowadzenia sklepu internetowego potrzebna jest działalność gospodarcza?

\u003Cp\u003EComarch e-Sklep jest dedykowany firmom, kt\u00F3re chc\u0105 rozszerzy\u0107 swoj\u0105 dzia\u0142alno\u015B\u0107 o sprzeda\u017C w Internecie. Ze wzgl\u0119du stopie\u0144 profesjonalizacji i niekt\u00F3re zawarte w sklepie mechanizmy handlowe odradzamy to rozwi\u0105zanie osobom, kt\u00F3re sprzeda\u017C\u0105 zajmuj\u0105 si\u0119 dorywczo lub w ramach dzia\u0142alno\u015Bci nierejestrowanej.\u00A0\u003C/p\u003E


Tagi:

Sklep internetowy Comarch ERP jest osadzony w chmurze Comarch i nie wymaga stałego działu IT nadzorującego poprawność działania. Za Automatyczne kopie zapasowe oraz nieprzerwane działanie odpowiada zespół administratorów Comarch. Proces uruchomienia i integracji sklepu z systemem ERP realizowany jest jednorazowo przez Certyfikowanego Partnera Comarch ERP lub może być wykonany samodzielnie w oparciu o obszerną dokumentację Comarch.

Czytaj więcej...

Decydując o wyglądzie e-sklepu możesz skorzystać w możliwości jakie daje darmowy, konfigurowalny szablon Topaz (lub nasz zmodyfikowany Profi-Topaz). Możesz też zlecić napisanie całego szablonu sklepu od zera, ma to jednak swoje konsekwencje takie jak koszt, czy konieczność stałego nadzoru nad spójnością.

Czytaj więcej...

Comarch e-Sklep działa najlepiej w oparciu o dane definiowane w systemie Comarch ERP. W takiej konfiguracji zapewniona jest spójność i stabilność środowiska przy zachowaniu pełnego przepływu i bezpieczeństwa danych magazynowych i transakcyjnych, Nie ma możliwości, żeby Comarch e-Sklep działał bez wsparcia jakiegokolwiek systemu ERP.

Czytaj więcej...

W Comarch e-Sklep wspieranym Comarch ERP XL jest możliwość uruchomienia konfiguratora towaru, jest to jednak funkcjonalność zaawansowana, dlatego przy jej uruchomieniu zalecamy współpraca z profesjonalistami. Opcja dostępna jest jedynie w modelu B2B.

Czytaj więcej...

Jako Certyfikowany Partner Comarch mamy kompetencje w obu tych dziedzinach. Możesz śmiało zlecić nam wdrożenie mając pewność, że zajmie się nim zgrany zespół doświadczony zarówno w prazy z ERP jak i e-Sklep.

Czytaj więcej...

Systemy Comarch ERP pozwalają na szeroką gamę integracji, jednak część z nich wymaga oprogramowania rozwiązań firm trzecich. Takim rozwiązaniem jest na przykład Baselinker, który pozwala na integrację systemów Comarch ERP z takimi serwisami e-commerce jak Shopper, Shoplo, Shopify czy WooCommerce.

Czytaj więcej...

Stawiasz pierwsze kroki w Internecie i martwi Cię ilość tematów do przemyślenia? Na szczęście odpowiedź na pytanie czy trzeba oddzielnie zakładać sklep i stronę www firmy jest prosta - nie trzeba. Dodając kilka podstron do struktury e-Sklepu łatwo przekażesz najważniejsze informacje o Twojej Firmie jego użytkownikom. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwo zachowasz też spójność wizerunku i masz jedno miejsce mniej do logowania.

Czytaj więcej...

Przed rozpoczęciem wdrożenia staramy się w wyczerpujący sposób poinformować Cię o zakresie, kosztach i harmonogramie prac, jeśli jednak w trakcie prowadzonych działań uznasz, że potrzebujesz więcej pomocy z naszej strony, przygotujemy oddzielny projekt rozszerzonej współpracy. Co do zasady nie modyfikujemy i nie zmniejszamy zakresu pakietu wdrożenia, masz natomiast prawo rozwiązać umowę na zasadach w niej opisanych.

Czytaj więcej...

Licencję Comarch e-Sklep możesz zmienić już po uruchomieniu, jest to mechanizm niezależny, jednak drastyczne zmiany mogą nie współgrać z wprowadzonym już wdrożeniem.

Czytaj więcej...

Wersje demonstracyjne zarówno Comarch e-Sklep jak i Comarch ERP Optima aktywne są przez 30 dni. Comarch ERP XT możesz testować do 60 dni lub wystawienia 10 dokumentów. Comarch e-Sale i Comarch ERP-XL nie posiadają otwartej wersji demo.

Czytaj więcej...

Zanim zaczniesz sprzedawać w Internecie musisz mieć wykupioną licencję na wybrany typ sklepu oraz ERP. Jeśli zamierzasz korzystać z usług operatorów płatności i integracji z przewoźnikami miej też przygotowane umowy z nimi. Przygotuj też treści, które chcesz zamieścić na stronie, projekty bannerów i zdjęcia produktów. Możesz skorzystać z pliku z wytycznymi, który dostaniesz od nas przed przystąpieniem do prac - wdrożenie będzie dzięki temu znacznie szybsze.

Czytaj więcej...

Wnioskując z Rozporządzenia Ministra Finansów z 28 grudnia 2021, sprzedając w sklepie internetowym nie trzeba mieć kasy fiskalnej jeśli kwota obrotu z tytułu sprzedaży na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, w poprzednim roku obrotowym lub bieżącym roku podatkowym, nie przekroczyła 20 000 zł.

Czytaj więcej...

Dokument zawiera wykaz treści, które należy przygotować przed rozpoczęciem wdrożenia w tym tekstów i grafik (z wskazaniami technicznymi) oraz ogólną, przygotowawczą, listę kontrolną.

Czytaj więcej...

Góra